وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

صرفا جهت اطلاع بعضی ها!!!!

اوخ اوخ!!وای وای!! چه نتیجه بدی!!!! یعنی این بچه های آی تی خجالت نمیکشن؟ اینا چه رتبه هاییه بین بچه های کامپیوتر که هم کلاس میرن هم از خیلی وقت پیش شروع به تمرین کردن ، گرقتن آخه؟!واقعا آبروی بعضی ها جلوی دوستاشون رفت!

من پیشنهاد میکنم بعضی ها بیاد ی بار تو مسابقه شرکت کنه مارو از این وضع فلاکت بار نجات بده...هممون مشترکا رتبه 12ام رو گرفتیم...

(این پست یک شوخی است!!!جدی نگیرید....)




برای بزرگ تر دیدن تصویر روش کلیک کنید...


نظرات 7 + ارسال نظر
کامران جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 12:41

اسم اعضای گروها رو معرفی می کنین؟
تجربه خوبی بود،امیدوارم بعدیاش بهتر شه.

حتما بعدیاش بهتر میشه..

اعضای گروه ها به ترتیب::

pardis:
عاطفه محسنی
عاطفه رشیدی
خودم

Angry Birds:
نیلوفر ادیبی
راضیه دهقان

IT90:
الهام شاه سنایی
مینا زمانی
منیره حیدری

90IT و Technic:
دقیقا نمیدونم...

علیرضا جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 13:28

بازم بد نبود ، دفه بعدی جبران میکنیم

همون زمین کج بود!!!
بله دفعه بعد بهتر میشیم

کامران جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 15:25

تبریک میگم خیلی خوب نتیجه گرفتین.

90IT
خودم،علیرضا
Technic
محمد اسماعیل

ممنون،شما هم برای بار اول خیلی خوب بودین.دفعه بعد ایشالا هممون بهتر میشیم.

علیرضا جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 15:26

خب زمین هم کج بود !

بعله!!!!

مرضیه جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 17:46

بچه ها متشکریم............
نیلوووووووو دارم با ساطور در دانشگاه تصورت میکنم
ولی خداییش بچه ها همتون گل کاشتین به خصوص نیلو ممنون که گروهمونا( angry birds )تنهایی با کمک راضیه اینقد کشوندی بالا من بت افتخار میکنم جلو همه هم ازت معذرت میخوام ک نیمدم ببشید جبران میکنم

اوخ اوخ!!!شنبه نیا دانشگاه...این ی توصیه دوستانه بود.

آره واقعا عالی کار کردن...عالــــــــــــــــــــــــــــــی!!!تشکــــــــــر

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 20:44

اول من یه تشکر جانانه از راضیه میکنم که حضورش خیلی مفید بود . خوب تشکر راضیه خانم
دوم فک نکن با این پاچه خواری ها میتونی نیومدنتو موجه جلوه بدیا اره از این فکرا نکن اگر راضیه نبود که من باید تک نفره.....
با تو ام هستم مهسا خانوم
سوم به همون تصورت ادامه بده 11ساعت دیگه به روز موعود مونده به تلافی اون ل... روز پنجشنبه هم دارم برات
چهارم خواهش میکنم فاطمه جون کاری نکردم شماهم عالی کار کردین

به نیلوفر خانووم.

حالا ازت تشکر کردم فکر نکنی یادم رفته اون ماجرای 4شنبه روها!!!شوماهاهم شنبه منتظر تلافی باشین...بالاخره که میرین....

ϻӔαʃ§∑ جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 22:31

بهتون تبریک میگم
ما که خیییلیی بد بودیمخداییش بدشانسی اوردیم
طرف علیرضا زمین کج بود طرف ما هم باد میومد

ممنون.
نه بد نبودین فقط گویا طوفان شده بود رانگ انسر زیاد داشتین!که اونم تایم رو میبره بالا... دفعه بعد جبران میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد