وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

بهار

پرنده گفت : چه بویی چه آفتابی
آه بهار آمده است
و من به جستجوی جفت خویش خواهم رفت
پرنده از لب ایوان پرید مثل پیامی پرید و رفت
پرنده کوچک بود
پرنده فکر نمی کرد
پرنده روزنامه نمی خواند
پرنده قرض نداشت
پرنده آدمها را نمی شناخت
پرنده روی هوا
و بر فراز چراغهای خطر
 در ارتفاع بی خبری می پرید
و لحظه های آبی را

دیوانه وار تجربه می کرد

پرنده


آه فقط یک پرنده بود...

                                                                                 « فروغ فرخ زاد»

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 21:33

سلام.عیدت مبارک...
بعلـــــــــــــــــــــه!!!

سلام گلم...
عید تو هم مبارک باشه و از این حرفا !!!!

بعلـــــــــــــــــــــه ؟؟؟

الهام پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 23:32

وای عاطفه از اینا نذار!!!!!!!!!!!
اینقدر دلم گرفته که حد نداره. کاش تعطیلات تموم میشد.
واقعا دلم میخواست یه پرنده بودم .

شد من ی پست بزارم تو خوشت بیاد!!؟؟!؟

قربون دلت نرم (؟!) چرا گرفته؟؟ من نباشم الهام جونمو این جوری() ببینم !؟!؟
این جوری() شو دیگه؟!

علیرضا جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 09:00

پرندس دیگه ، آدم که نیس !

واقعاً که تنها (؟) پیام ژرف (!) این متن همین بود !!؟؟

تنهایی به این مسئله پی بردید یا طبق روال بروبکس ....

AT جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 20:37

وااااااااااای
خیلی قشنگ بود!
البته خب مصلماْ؟!(مسلماْ ؟! مثلماْ ؟!(دیگه این یکی رو فکر نمیکنم!) عیدتون هم مبارک!

ممنون عزیزم
عید تو هم مبارک

همچین بگی نگی ، یخده دلم برات تنگیده!!!

الهام یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 13:22

من کی گفتم از پستای تو خوشم نمیاد؟
خیلی قشنگ بود فقط من اون موقع خیلی داغون بودم.
الان هم کاملا اینجوری هستم.

حالا چرا اینقد عصبانی میشی

چرا داغون بودی؟؟؟؟

الهام یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 23:33

هویجوری!!!!

چاکریم !!!

ϻӔαʃ§∑ سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 13:52

خب پرنده بود دیگه!!!
مگه میتونست روزنامه بخونه؟؟؟؟

لابد دیگه می تونستـــــه !!!!؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد