وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

هم نوع

  سرانجام بشر را، این زمان، اندیشناکم، سخت

                                                    بیش از پیش.

که می‌لرزم به خود از وحشت این یاد.

نه می‌بیند،

          نه می‌خواند،

                    نه می‌اندیشد،

                                   این ناسازگار، ای داد!

نه آگاهش توانی کرد، با زاری

نه بیدارش توانم کرد، با فریاد!

نمی‌داند،

براین جمعیت انبوه و این پیکار روزافزون

که ره گم می‌کند در خون،

ازین پس، ماتم نان می‌کند بیداد!

نمی‌داند،

زمینی را که با خون آبیاری می‌کند،

                                     گندم نخواهد داد!

  

                                                                 (فریدون مشیری)


نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 12 اسفند 1390 ساعت 15:34

زمینی را که با خون آبیاری می‌کند،

گندم نخواهد داد!

ممنون

خواهش...

ϻӔαʃ§∑ شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 00:28

بسیار جالب بود
خیلی ممنون
مشت می کوبم بر در
پنجه می سایم بر پنجره ها
من دچار خفقانم خفقان
من به تنگ آمده ام از همه چیز
بگذارید هواری بزنم
ای
با شما هستم
این درها را باز کنید
من به دنبال فضایی می گردم
لب بامی
سر کوهی
دل صحرایی
که در آنجا نفسی تازه کنم
(شاید بی ربط باشه اما از فریدون مشیریه)

خواهش می کنم
البته شعر شما هم خیلی قشنگ بود

زهره سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 00:01

فوق العاده بود
کلا ۱سری از شعرای فریدون حرف نداره

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد