وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

!!!ناپلئون بناپارت!!!

ناپلئون یکم یا ناپلئون بناپارت (زاده ۱۵ اوت ۱۷۶۹ میلادی - درگذشته ۵ مه ۱۸۲۲ میلادی)، نخستین امپراتور فرانسه (در سال‌های ۱۸۰۴ تا ۱۸۱۵ میلادی) بود. چند جمله از وی:

خونسردی بزرگترین صفت یک فرمانده است.

پاکدامنی در زن مانند شجاعت در مرد است؛ من از مرد ترسو آنگونه متنفرم که از زن نانجیب.

عشق باید شادی آور باشد نه رنج آور.

به نظر ما خیرخواهی دیگران حماقت جلوه می کند و حماقتهای ما خیرخواهی، نیکی دیگران ضعف و ضعف ما همیشه نیکی است.

عشق گوهری گرانبهاست، اگر با پاکدامنی همراه باشد.

آن کس که از اول می داند به کجا می رود، خیلی دور نخواهد رفت.

زنان مرد صفت را دوست نمی دارم و همچنین از مردان زن صفت بیزارم؛ هر کس باید در دنیا تنها نقش خود را بازی کند.

تسخیر یک کشور بزرگ از تسخیر قلب کوچک زن آسانتر است.

من در جهان یک دوست داشتم و آن هم خودم بوده ام.

شجاعت مانند عشق از امید تغذیه می کند.

رنجها و ناراحتی ها فکر انسان را قوی می کند.

دلیری و شجاعت را به دروغ نمی توان بر خود بست؛ دلیری صفتی است که مکر و فریب نمی پذیرد.

کسی به جز خودم مسئول سقوطم نیست؛ بزرگترین دشمنی که باعث به وجود آمدن سرنوشتی غم انگیز و اندوهبار برایم شده تنها خودم هستم.


نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 13:52

بغضی جمله هاش خیلی عالی بود ولی بعضیاش از نظر من مزخرف بود مثل این:
من در جهان یک دوست داشتم و آن هم خودم بوده ام.


خدا به ناپلئون رحم کرد که اجازه نداد تو رو ببینه

AL! Rεzα چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 17:29

قشنگ بودن


گفتم یه جورین پس قشنگن

AT چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 20:59

چند درصدبه این چیزایی که از طرف ناپلئون بناپارت گذاشتین اینجا اعتقاد دارین؟(یا قبول دارین؟)

۱۰۰٪
ناپلئون جزء اندک آدمهایی است که تو تاریخ دوست دارم
اندک آدمها در مقابل ۵ و ۶ میلیارد آدم

فاطمه پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 18:14

ممنون قشنگ بود ولی این یکی رو چندان قبول ندارم:"من در جهان یک دوست داشتم و آن هم خودم بوده ام."

ϻӔαʃ§∑ شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 00:30

عالی بود محمد
مخصوصا این جمله:پاکدامنی در زن مانند شجاعت در مرد است؛ من از مرد ترسو آنگونه متنفرم که از زن نانجیب.
واقعا لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد