وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

هم نوع !؟

من می بافم 

او نیز می بافد

 

من برای او کلاه ، تا سرش را گرم کنم 

 

او برای من دروغ ، تا دلم را گرم کند ...

نظرات 5 + ارسال نظر
اسماعیل دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 18:28

خیییییلی جالب بود

فاطمه دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 19:29

خیـــــــــــلی زیبا بود!هعی....!چه روزگاری شده!

هییییییییییییی

الهام دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 21:31

تو چرا اینقدر تلخی دختر؟؟؟؟

به شیرینی خودتون() ببخشید !!!

مینا سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 00:34

یکی قشنگیه منظره رو میبینه یکی کثیفیه پنجره! این تویی که تصمیم میگیری چی ببینی! عاطفه جون! قشنگ ببین! حتی از پشت یک پنجره ی
کثیـــــــــــــف!!!!



حالا تو نمیخواد زیاد پستای منو جدی بگیری

niloofar سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 18:25

kheili ghashang bood

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد