وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

سوتی ، سوتی ، بازم سوتــــــی!!!

توی کلاس حل تمرینه ریاضی ( با آقای زارع ) بودم. 

تابلوی کلاس نصفش تخته وایت برد بود و نصف دیگش تخته سیاه! 

آقای زارع داشت مسئله ای رو رو تخته وایت برد حل میکرد. م 

 

 وقتی دیگه جا نداشت بنویسه رفت سراغ تخته سیاه محصل 

ولی اصلا حواسش نبود که ماژیک دستشه!!! همینطوری بی هوا ماژیکو برد به سمت تخته سیاه!! که یهو من به طور کاملا ناگهانی! و ناخودآگاه ( تاکید میکنم: باور کنین ناخودآگاهانه بود! ) جیـــــــــــغ خفیفی کشیدم و گفتم: ئـــــــه!!!نـــــــه!!! نـــــــه!!!! محصلماژیکــــــــــــــه!!!! 

 

 

و همه از جمله خوده آقای زارع زدند زیر خنده!!!! 

 

 

 

به قول AT که میگه : مینا!!!یه جوری همچین با خـــوف گفتی که هر کی ندونه فکر میکنه یه هفت تیر گرفته بودند جلوت و تو جیغ زدی و گفتی : نــــــه!!!! هفت تیـــــــره!!! 

زبانکده محصل   

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 14:31

یکم رو قسمت ناخودآگاهتون بیشتر کار کنین !
کار دستتون میده !!!

نه !!! نترسین!!! هواشو دارم!!!
نمیذارم خرابکاری کنه!!!!

اسماعیل سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 14:36

ناخوداگاهتون رو یه تعویض روغنی و یه تنظیم باد ببرین شاید فرجی حاصل شد

خودم باید هواشو داشته باشم!!!
از دست مکانیکیه که کاری برنمیاد!!!

الهام سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 17:34

من که اونجا بودم میدونم چه قدر پایه گفتی...

خیــــــلی پایه بووووووود!!!!

مهدیه چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 07:37

باالاخره من فامیلی این استاد محترم رو فهمیدم!!!!
ممنون مینا جون.

اینهمه شرح ما وقع کردم تو همین یه نکته ی فسقلی رو از توش در آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

AT چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 10:26

گویاشماهاهمه تون یه برنامه روانشناسی دیدین فقط از توش یه کلمه "ضمیر ناخودآگاه"رویاد گرفتین تو هر کامنتتون هی تکرار میکنین هی تکرار می کنین هی تکرارمیکنین......................

همینو بگووووو...!!!!
وااالااا.....(البته با کسب اجازه از مالکینه این تکیه کلام!!!
(خانوم رشیدی و آقای آصفی رو عرض میکنماااا))

َAT پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 10:19

من فحش نمیدم اما ایندفه مینا:بیـــــــــــــــــــمیر!!!!
تودیگه چرا!!!!خشم اژدها!!!!!

من که حرف بدی نزدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد