وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

اطلاعیه

سلام.

به اطلاع مهندسان محترم می رساند،در صورت نیاز به کتاب حل تمرین فیزیک 2 به کتابخانه مرکزی مراجعه فرمایید.



هرکی زودتر بره کتاب مال اونه!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
اسماعیل یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:09

اخ اخ اخ اخ
پس لرزه های تئاتر سبزیجات شروع شدن

نه به خدا!!!
اینو خانم ادیبی بهم گفت !!اصلن الان کامنتشو تایید میکنم برین ببینین.پست انجمن اختصاصی

اسماعیل یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:15

اخه موضوع اینه که خانم ادیبی عضو گروهک تروریستی
بروبچچچچچچچچچ هستن.
خطرناکه
(انجمن جلوگیری از ورود افراد متفرقه مخصوصا بروبچچچچچ)

کی بود گفت این گروه تروریستیه ... منحل شده؟
اینا که هنوز دارن فعالیت میکنن!!!
خب شما نرین ما خودمون میریم کتابو میگیریم.

علیرضا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 14:25

خب اسماعیل راس میگه دیگه !
احتمال هرگونه توطئه ای وجود داره !

دیگه با اتفاقات افتاده کی حال و حوصله شوخی کردن داره؟!!!

الهام یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 16:16

من از نیلوفر شنیدم کتابه مال دو قرن پیشه.

آره میگه فقط جای سوالاش فرق میکنه.

AT یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 18:07

خیلی بدین!!!!!!ما سه قرن پیش سفارششو دادیم
با نیلو رفتم بگیرم گفت 10دقیقه دیگه بیاین منم هنوز دارم میرم...چرااین 10دقیقه تموم نمیشه؟؟؟؟؟

حالا من میرم به جای تو میگیرم!!!دلت بسوزه

نیلوفر دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 01:11

شوخی شوخی اخه با فیزیک هم شوخی ؟؟؟!!
واسه سرکار گذاشتن یه راه های جلبی هست که اینا دیگه .......
من گرفتم چاپ۷۲!!!هست اما سوالات هموناست فقط جاشون فرق میکنه
چیزه باحالی تو این اوضاع قمر در عقرب
هر کی زودتر بجمبه به نفع خودشه

اشکالی نداره رقیب کم تر زندگی بهتر

AT دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 19:38

دوستان وهمکلاسیها به خودتون زحمت ندین من امروز رفتم کتابخونه،10_11تا از کتابای حل تمرین فیزیکو سفارش دادم بعد خانمه تو کتابخونه گفت همه رو گرفتن حالامن:....یعنی یه دونه هم نیست؟؟؟؟؟؟؟خانمه:ومن:

وماهم

AT دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 19:39

درواقع:.... رفتم نبود ، نرید نیست .......

باور کن یکی از بچه های کلاس خودمون گرفته.
احتمالا از اعضای گروهک تروریستیه... هم باشه!!!

اسماعیل سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 12:45

اره
هر کی گرفته مطمئنا از اعضای گروهک تروریستی بروبچچچچچچچ بوده

پس ایول به سرعت عمل خودمون!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد