وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

شوخی با دوستان عزیز V 2.0

کاربرد بچه های گِل IT:

1- محمد مظفری:

1-1- مثل ماه می مونم قربونم برید و . . .

1-2- توی برف بازی هم حرفی واسه گفتن دارم

1-3- جنجالی ترین پست ها رو هم خودم دارم

1-4- از فواید دیگه هم بخوام براتون بگم اینکه تقریباً چند میلیونی جک بلدم 

1-5- خوب تیکه می اندازم (به نظر خودم)

*وای چقد کاربرد دارم . . . *


2- احسان ایوبی کشکولیِ . . . : (باقیش یادم نیست)

2-1-گفتن خسته نباشید به اساتید محترم

2-2- گرفتن غذای اضافی (با شیوه های سری) برای دیگران (مخصوصاً من)

2-3- وجود ارزشمند ایشان که از غنایم کلاس است و پایه طنز کلاس هستند (ترکیت)

2-4- البته حالش هم خوب گرفته میشه

2-5- با ظرفیت بسیار بالا (من تقریباً پرش کردم)

2-6- خوب هم حاضری می گیرن برای بچه های غایب


3- علیرضا صادقیان:

3-1- بازی کردن - - - - - سر کلاس ریاضی

3-2- هفته ای یکی دوتا تیکه خوب هم می اندازه

3-3- طراحی میدان مجازی جنگ

3-4- خیلی خوب هم حذف می کنه


4- اسماعیل باولی:

4-1- بی خوابی

4-2- بازی - - - - - سر کلاس ریاضی

4-3- ماساژ می ده در حد تیم ملی


5- کامران جعفری:

*کاربردی یافت نشد*


6- محسن آصفی:

6-1- میتونه یک فضای ساکت (silent) رو با قدرت بالای خودش ایجاد کنه 

6-2- نقاشی هم خوب میکشه (البته فقط . . .)


7- مهدی وکیلی:

*تا زمانی که ایشان در غیبت هستند از شوخی کردن با وی معذوریم*

نظرات 18 + ارسال نظر
کامران یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 16:16

پست میدی یه چیزی مجبور میشم بهت بگم اون موقع جفت مون از سایت حذف میشیم

کاربردت فقط جاهایی هست که آدم بخواد از زندگی سیرشه نذار کاربردت روبگم که اول قرمز شی بعد هم محمد . . .

محسن یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 16:19

کامران کاربرد نداره؟
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــی خیال!
ا

به به ببین کی به حرف اومده . . .

برو بچ خودمون AT،فاطمه،مهسا،مینا دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 12:22

هنوز پستو نخوندیم بگم همین اول.
کامنتمون به موضوعش ربطی نداره ها.
فقط اومدیم بگیم کامنتی که واسه بچه های عمران نقشه تو قسمت صندلی داغ گذاشته بودین عالی بود!!! کلی اینجا همه تشویقتون کردن حرف دل همه رو زدین!!!

هــــــــــــــــــــــورا!!!
خوب ضایع شدن!!!!

بازم همون برو بچ خودمون دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 12:39

خیلی پایه بود

یادتون رفت ی چیز دیگه هم بنویسید براخودتون!!!
اولشو میگیم:خود ................................!

وای چقدر شرارت کیف داره!!تازه فهمیدیم چرا اینجوری جواب میدادین!!!
فقط دوباره شروع نکنین توروخدا!!

شاه سنایی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 14:14

ماشالا! چه کاربردای مفیدی!!!
طراحی میدان مجازی جنگ دیگه چیه؟

منظورم سایت دیگه

علیرضا دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 20:12

در جواب بروبچ : شما که اولشو گفتی خب بقیشم بگو ، خود چی چی ؟؟!!!

مینا زمانی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 23:44

در جواب آقای علیرضا صادقیان:
دِ نه دِ !!!!!!!!!!!!!!!!!
کیفش به اینه که کامل نگیو خود آقای مظفری توش بمونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه کامل بگیم مزش میره!!!!!!!!!!!

علیرضا به تو چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پا تو از زندگی کلاسی من بکش بیرون

مینا زمانی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 23:54

آقای مظفری
"توی برف بازی هم حرفی واسه گفتن دارم "
یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی وقتی برف بازی می کنم می تونم حرف هم بزنم جالبه نه؟
(خودتون باید بفهمید (توش بمونین) اگه کامل بگم مزش می ره )

علیرضا سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 19:31

به من چه ؟؟؟؟ میخوای خودم برات اون نقطه چینو حدس بزنم ؟!!

مرضیه چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 00:09

(خیلی ماهم قربونم برید)کی قربونتون بره؟شما اگه صد بار دیگه هم حذف بشید بازم.....ولی خداییش سعی کنید دیگه حذف نشید

و چرا؟

اسماعیل چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 09:46

اره محمد جون(ور)مثل ماه شب ۱۴میمونی فقط یه ۱۵روزی عقب وجلو داره

اسماعیل تا دیروز فقط تاتی می کردی حالا حرف هم می زنی . . . حالا فردا پاچه هم می گیری ...

اسماعیل چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 10:05

سایر کاربردهاو هنرهاو... برای سایرین
محمد:خندیدن
خنداندن
باز هم خندیدن....
وای که چقدر کاربرد داره مثل اچار فرانسه میمونه
خانم زمانی:
به چالش کشاندن تمامی اساتید
محسن:
حضور سر کلاسهایی که تشکیل نمیشه و غیبت سر کلاسهایی که تشکیل میشه
فعلا همین

مرضیه چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 14:23

باز حالا یکم تو وبلاگ با شما دعوا میکنیم خیلی بهتر از بیکارییه

والا به خدا نمی خوای که درس بخونی . . .

مرضیه چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 22:29

هروقت بیکار شدیم درسم میخونیم راستی اقایونه محترم اگه اقایه صادقیان اجازه بدن برا همتون دارمراستی اقایه مظفری یادتون رفت

آقاى صادقیان ؟


آره راست میگى اگه اجازه نده خیلى بد میشه ؟
هر چه می خواهد دله تنگت بگو ؟

محسن چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 23:45

اسماعیل جون میبینم بالاخره وبمون رو پیدا کردی!
بهت تبریک میگم !
فعلا همین!

جانم‏¡‏‏!‏

علیرضا پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 12:11

از نظر من مشکلی نیست ،
ولی خانوما بدونن چیزی که عوض داره گله نداره ها ! از ما گفتن بود ...

مرضیه پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 21:53

عاطی من تو را ببینم خفت میکنم کامنتت هیچ ربطی نداره

ببخشید برید بیرون دعوا کنید¡!

مینا زمانی شنبه 26 آذر 1390 ساعت 08:50

در جواب آقای اسماعیل باولی:
نمیدونین به چالش کشیدن این اساتید چه کیفی میده!!!!!!!!!
من از همون بچگی به معلما ودبیرا گیر سه پیچ میدادمو ول نمیکردم!
آخرش یا معلمه میگفت:بله مینا جون تو درست میگی!
یا اونقدر با من مخالفت میکرد و کوتاه نمیومد تا آخرسر راهی تیمارستانش میکردم!!!
(حالا از شوخی گذشته... منظور خاصی ندارمااااا....!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد