وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

زنگ تفریح

سلام.دوستان عزیز بعد از کلی خرخونی حالا نوبت زنگ تفریحه!

برای دیدن عکس های بسیار بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.







شلوار سایز رضازاده !!!!









نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 18:49

خییلی خندیدم !!!! عالی بود .
ولی من خرخونیم شروع نشده هنوز !!

دوروووووووووغ!!!
چرا این استادا مارو درک نمیکنن؟!بابا ماهنوز داریم خستگی کنکورو ازتنمون در میکنیم!!!

مهساـم سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 21:34

خیلی باحال بود فاطمه جون! مخصوصا اون پیام تسلیته

ممنون دختریم!!!
خودمم خیلی دوسش دارم اینی که گفتی رو.تازه داشتم فکر میکردم آخه چی میشه اینجوری میشه؟کسی میدونه؟

احسان ایوبی چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 11:01

خوشمزه بود کممکی با طعم .............خانم فاحتی کسی شما رو نشناسه من که میشناسمتون چقدر درس میخونید بعد سیاستم بازی میکنید که من درس نمخونم .من کل فیزیک 3 دور زده ام تا زورتون بیاد حتی مسائل اضافی حل کرده ام میبینی من چقدر صادقم ..........نه بابا.......

خوب دوستان بنده رو میشناسن من تازه امروز(چهارشنبه)جزوه ی یکی از بچه هارو زیراکس کردم شاید فرجی بشه!
البته منم صادقم!فقط میخوام ریا نشه برای همین نمیگم خیلی باهوشم و سر سه سوت با ی دور خوندن فول میشم!!(جون خودم!)
موفق باشین خوش به حالتون!!حالا خیلی سخت بود این سوالا؟

شاه سنایی چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 12:35

فاطمه جون خیلی توپ بود. مخصوصا سومی و پنجمی.

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی!
سومی و پنجمی؟آهان منظورت اون دزدی کفش و پیام تسلیته!خیلی باحالن!
اینا رو از وب دوستم گرفتم بازم هست توی پستهای بعدی میذارمشون!!

AT چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 12:41

خیلی عکسای پایه ای بود...دمت گرم...تو بی نظیری...اصلا حرف نداری... بسه دیگه...چرامنو تواین موقعیت قرارمیدین؟؟؟خوددرگیری....امتحان فیزیک درگیری....زندگیه داریم؟...
هم کلاسیه داریم...

بمیری!قربونم بری!!!!!
معلومه هممون فیزیکو پاس میشیم!!!!

narjes چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 13:09

kheili ba maze boodan:-*

پ ن پ بیخود بودن!!!!والا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد