وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

تکیه کلام

در مورد تکیه کلام که نیومدین کامنت بذارین حالا <<خودم >>این پست رو گذاشتم. 

ا میدوارم خوشتون بیاد!!

یه بنده خدایی عادت کرده اول هر جمله ای که میخواد بگه یه <<و>> اضافه میکنه!! مثلا میگه: 

و حالت خوبه؟!!  

و چیکار میکنی؟!! 

تکیه کلام یه معلمی <<توجه کردید؟>>بوده!!! 

مامانم میگه ما یه دبیر جغرافی داشتیم که مدام با لهجه اصفهانی میگفت:<<چیطوره؟!!>> 

مامانم با کمک دوستش شمرده دیدن توی یه زنگ ۱۴۰ بار اینو گفته!!! 

تکیه کلام علی کریمی: <<به هر حال>> 

تکیه کلام علی دایی: <<ببخشید!!!>> 

یه نفر میگه من وقتی میخوام یه اتفاقی رو برا یکی تعریف کنم مدام میگم:<<اصلا یه وضعی...>>! 

یه نفر میگه من یه دوستی دارم که همش وسط صحبتاش میگه:<<بگو خب...!>> و جالب اینکه اگه نگی خب اونم ادامه ی حرفشو نمیزنه!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
AT سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 19:09

ماهم یه دوست داشتیم وقتی داشتی باجذابیت تمام یه چیزی روواسش تعریف میکردی،یهو وسطش میگفت:
دووروووغ...بعدطرف کانفیوزمیشد فکرمیکردداره مسخره اش میکنه قهرمیکرد بقیه مطلبونمیگفت....

شاه سنایی چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 12:43

تکیه کلام استاد سعیدی هم اینه:ُُُدرشد!(درست شد؟؟؟)

علیرضا یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 16:10

تکیه کلام دبیر فیزیک پیش دانشگاهی ما
هر پنج دقیقه یه بار : فــــــمیدی چیطور شد ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد