وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه اصفهان

وبلاگ دانشجویان it ورودی 90 دانشگاه اصفهان

کورش بزرگ

روزی دختری به کورش بزرگ گفت من عاشق تو هستم آرزویم این است که با ازدواج کنم.

کورش بزرگ فرمودند: تو جوان و زیبایی و من لیاقت تو را ندارم لیاقت تو برادر من است که هم از من زیباتر و هم جوانتر است و الآن پشت سر تو ایستاده است.

دخترک بلافاصله برگشت و پشت سرش را نگاه کرد اما کسی نبود وقتی برگشت کورش بزرگ فرمودند: اگر تو عاشق من بودی هرگز پشت سرت را نگاه نمی کردی 


نظرات 2 + ارسال نظر
فلاحتی دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 16:57

علیرضا دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 20:00

خوب حالشو گرفت !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد